مركز خريد و فروش سيم كارت

سيم سنتر اولين مركز خريد و فروش سيم كارت رند به صورت نقد و اقساط هر كجاي ايران هستيد خط خودتون رو بدون واسطه بفروشيد و خط دلخواهتون رو خريداري كنيد.

مركز خريد و فروش سيم كارت

۳۵ بازديد

مركز خريد و فروش سيم كارت، به شما كمك مي كند تا به راحتي، اقدام به خريد، فروش، معاوضه و قيمت گذاري سيم كارت خود نماييد. براي اين منظور تنها چند كليك لازم است.

 

مركز خريد و فروش سيم كارت در تهران

در مركز خريد و فروش سيم كارت، خدمات متنوعي به مشتريان عرضه مي شود. ارائه آنها به صورت آنلاين و حضوري خواهد بود. خدمات آنلاين اين فرصت را در اختيار شما قرار مي‎دهد تا در زمان و هزينه صرفه‌جويي نماييد.

مي‎توان گفت، همه خدماتي كه به صورت حضوري ارائه مي‎شود، به صورت مجازي نيز در دسترس است.  سيم سنتر مركزي است كه توانسته خدمات كاربردي و متنوعي را به مشتركان ارائه نمايد. براي استفاده از آنها كافي است به سايت اين مركز مراجعه كرده و بر طبق نياز خود از آنها استفاده نماييد.

خريد سيم كارت در مركز خريد و فروش سيم كارت

در مركز خريد و فروش سيم كارت، مي توانيد اقدام به خريد سيم كارت دائمي و اعتباري نماييد. شماره‎هاي اعتباري قيمت بيشتري نسبت به انواع اعتباري دارند. هزينه استفاده از خدمات، در پايان هر ماه، به صورت قبض در اختيار مشترك قرار خواهد گرفت.

با پرداخت آن مي توان در ماه هاي آينده نيز از خدمات ارائه شده توسط اپراتور استفاده نمود.خريد و فروش سيم كارت دائمي همراه اول 0912 يكي از محبوب ترين شماره ها در بين كاربران است. اين سيم كارت داراي اعتبار و قدمت بوده و به همين دليل خريد و فروش آنها رونق بيشتري دارد.

در شماره هاي اعتباري، از همان ابتدا هزينه‎ توسط مشترك پرداخت خواهد شد. اين سيم كارت ها مناسب آن دسته از افرادي هستند كه در كنترل مكالمات تلفني خود چندان موفق عمل نمي كنند.
سيم كارت هاي اعتباري و دائمي از نظر عملكرد، تفاوتي با هم ندارند.

قيمت گذاري سيم كارت در مركز خريد  فروش سيم كارت

اگر قصد فروش سيم كارت كاركرده خود را داريد، بهتر است قبل از هر اقدامي، از قيمت آن در بازار مطلع شويد. براي اين منظور لازم است با كارشناساني مشورت نماييد كه در اين زمينه تخصص داشته و در عين حال اطلاعات خوبي از بازار دارند. به طور كلي برخي از سيم كارت هاي دائمي 0912 همراه اول و شماره هاي رند داراي ارزش هستند.

قيمت گذاري در مركز سيم سنتز به دو روش حدودي و تقريبي انجام مي شود. كارشناسان ما در طي 24 ساعت قيمت را به شما اعلام خواهند كرد.

تشخيص نوع رند در مركز خريد و فروش سيم كارت

از ديگر خدماتي كه در مركز خريد و فروش سيم كارت ارائه مي شود، تشخيص رند بودن شماره است. براي رند بودن سيم كارت، تعريف مشخص و علمي وجود ندارد. به طور كلي اگر اعداد به شكلي در كنار هم قرار گيرند كه به خاطر سپردن آنها آسان باشد، آن شماره رند تلقي خواهد شد.

براي اين موضوع بيش از سي حالت مختلف تعريف شده است. براي تشخيص رند بودن لازم است با افرادي كه در زمينه مهارت داشته و در عين حال رفتار بازار را مي دانند، مشورت داشته باشيد.
كارشناسان ما در مركز سيم سنتر به شما كمك خواهند كرد تا نوع رند بودن شماره خود را بفهميد. كافي است به سايت مركز مراجعه كرده و در بخش تشخيص رند، شماره سيم كارت را  وارد كنيد. پس از مدت زماني كوتاه نوع رند بودن شماره، به شما اعلام خواهد شد.

معاوضه سيم كارت در مركز خريد و فروش سيم كارت

با معاوضه سيم كارت به راحتي مي توانيد شماره فعلي خود را تعويض كرده و سيم كارت جديدي را تهيه كنيد. براي اين منظور كافي است به بخش معاوضه سيم كارت در مركز سيم سنتر مراجعه نماييد. با پر كردن فرم درخواستي، فرآيند تعويض سيم كارت آغاز خواهد شد. به اين ترتيب ديگر لازم نيست به فكر فروش سيم كارت فعلي و ثبت نام براي خريد شماره جديد شويد. با طرح معاوضه سيم كارت مي توانيد شماره مورد علاقه خود سريعتر و راحتر خريداري نماييد.

فروش سيم كارت در مركز خريد و فروش سيم كارت

هنگامي كه به ويترين فروش سيم كارت در سيم سنتر مراجعه مي كنيد با انبوهي از شماره‎هاي متنوع مواجه خواهيد شد. در اين شرايط ممكن است به دليل تنوع زياد قدرت تصميم گيري نداشته باشيد. كارشناسان ما در اين قسمت، آماده پاسخگويي به سوالات شما هستند. مشاوره  در اين مركز رايگان بوده و به صورت تلفني انجام خواهد شد. كارشناسان ما در كوتاه ترين زمان به پرسش هاي  شما پاسخ مي دهند. در اين صورت مي توانيد خريدي مقرون به صرفه و مطمئن داشته باشيد.

طرح فروش اقساطي سيم كارت در مركز خريد و فروش سيم كارت

طرح فروش اقساطي سيم كارت در مركز خريد و فروش سيم كارت، باعث مي شد تا افراد با هر توان مالي، فرصتي براي خريد سيم كارت مورد علاقه خود را داشته باشند. در اين طرح مبلغي به عنوان پيش پرداخت توسط مشتري پرداخت خواهد شد. حداقل اين مبلغ در سين سنتر 20 درصد  و حداكثر آن 70 درصد تعيين شده  است. تعداد اقساط نيز توسط كاربر انتخاب خواهد شد. باقي مانده مبلغ با توجه به تعداد اقساط پرداخت مي‎شود. از ويژگي هاي بارز اين طرح اين است كه نيازي به اعتبارات مالي و ضامن ندارد.

 

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.