آرشیو شهریور ماه 1399

سيم سنتر اولين مركز خريد و فروش سيم كارت رند به صورت نقد و اقساط هر كجاي ايران هستيد خط خودتون رو بدون واسطه بفروشيد و خط دلخواهتون رو خريداري كنيد.

معاوضه سيم كارت همراه اول

۴۸ بازديد

كساني كه سيم كارت هاي  اعتباري دارند مي توانند خط اعتباري خود را به سيم كارت دائمي تبديل كنند، البته اين يك طرف ماجرا است كه چرا كه با استفاده از معاوضه سيم كارت همراه اول مي توانيد همزمان خط خود را به فروش رسانده و خط جديدي دريافت كنيد.

نحوه معاوضه سيم كارت همراه اول

آيا در خصوص معاوضه سيم كارت همراه اول اطلاع داريد؟ بسياري از افراد در انديشه اين هستند كه بتوانند سيم كارت خود را تعويض نمايند، در سايت سيم سنتر مي توانيد علاوه بر فروش سيم كارت، خط ديگري را خريداري نماييد، اين روش باعث مي شود كه در آن واحد مي توانيد خط خود را در اختيار كس ديگري داده و به صورت همزمان خط مورد علاقه خود را دريافت نماييد چرا كه انتظار فروش و خريد مجدد وقت زيادي را از شما مي گيرد و ممكن است در هنگام فروش به مشكل بر بخوريد اما افرادي كه از راه معاوضه سيم كارت همراه اول اقدام مي كنند در كوتاه ترين زمان ممكن مي توانند خط خود دريافت نمايند، به منظور كسب اطلاعات بيشتر در رابطه با معاوضه سيم كارت همراه اول با ما همراه باشيد تا توضيحات تكميلي را براي معاوضه خط خود ارائه دهيم، پيشنهاد مي گردد كه قبل از تعويض نسبت به تماس با مشاورين ما اقدام كنيد.

معاوضه سيم كارت همراه اول در سيم سنتر

افرادي كه در سيم سنتر به دنبال معاوضه سيم كارت هستند به سادگي مي توانند در قسمت معاوضه سيم كارت همراه اول اقدام به تعويض سيم كارت خود كنند كه با توجه به موارد گفته شده ي بالا انجام اين كار در زمان بسيار كوتاهي امكان پذير مي باشد.

لازم به ذكر است كه بايد قيمت خط 0912 را دانسته و اگر از قيمت انواع سيم كارت رند اطلاع داشته باشيد به سادگي مي توانيد سيم كارت رند مورد علاقه خود را از طريق معاوضه دريافت نماييد.

معاوضه سيم كارت همراه اول فقط در معاوضه با خط ديگر خلاصه نمي شود بلكه شما مي توانيد خط يا سيم كارت اعتباري خود را به دائمي تبديل كنيد كه مزاياي بسيار زيادي با انجام اين كار شامل حال شما مي شود.

چگونه سيم كارت را در سيم سنتر معاوضه كنيم؟

 همانطور كه در متن هاي بالا خدمت شما عرض كرديم تعويض سيم كارت در سيم سنتر با توجه به كثرت كاربران در اين وب سايت با سرعت بسيار بالايي انجام مي شود.

اگر قصد تعويض يا معاوضه سيم كارت خود را داريد مي توانيد در بخش معاوضه سيم كارت در سيم سنتر علاوه بر تماس با مشاورين مي توانيد به صورت آنلاين اقدام به تعويض سيم كارت خود نماييد، لازم به ذكر است كه در زمان تعويض سيم كارت خط شما بايد هم قيمت و هم ارزش خطي كه قرار است دريافت كنيد باشد و قيمت ها بايد يكسان باشد كه بتوانيد سيم كارت مورد پسند و مورد علاقه خود را دريافت نماييد.

اينترنت رايگان همراه اول براي محرم و عزاداري هاي آنلاين

۴۸ بازديد

اينترنت رايگان همراه اول براي محرم  و عزاداري هاي آنلاين ، همراه اول همچنان با تأكيد بر مسئوليت اجتماعي و در راستاي دستيابي به «تحقق روياي ديجيتال»، گامي رو به جلو برداشته و بستر نويني براي برگزاري مراسم عزاداري ايام محرم با در اختيار قرار دادن اينترنت رايگان براي عموم مردم، ارائه كرده است.

 امسال به دليل شيوع ويروس كرونا و ضرورت رعايت پروتكل هاي بهداشتي بسياري از نهادهاي مذهبي مردم را دعوت به مشاركت در مراسم هاي مجازي كرده اند؛ در همين راستا همراه اول هم كه همواره با توجه به داشتن بيشترين ضريب نفوذ جمعيتي مشتركان تلفن همراه، در پيشبرد مسئوليت هاي اجتماعي پرچمداري كرده است، گامي ديجيتال همسو با شرايط حال حاضر كشور و متناسب با ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان برداشته است.

 

اينترنت رايگان همراه اول در اختيار هيئت‌ها و عزاداران حسيني

 

همراه اول از ابتداي شيوع ويروس كرونا، با توجه به شرايط ويژه حاكم بر كشور، اقدامات خود را با نيازهاي جامعه پيش برد؛ به گونه اي كه در همان ماه نخست و با توجه به ضرورت كشور، سامانه اي را تدارك ديد (كه شايد بتوان از آن به عنوان دستاوردي در دوران كرونا نام برد) و «اپليكيشن شاد» را تقديم سيستم آموزش و پرورش كشور كرد تا تمامي دانش آموزان كشور در شرايطي عادلانه به امر تحصيل پرداخته و از اين مهم جا نمانند.

 

همچنين اولين و بزرگترين اپراتور تلفن همراه كشور، بستر اينترنتي لازم براي دوركاري كاركنان دستگاه هاي دولتي از جمله وزارت كشور و ساير وزارتخانه هاي ديگر را نيز فراهم كرد.

 

امسال هم متناسب با شرايط كرونايي كشور و ضوابطي كه ستاد مقابله با ويروس كرونا پياده سازي كرده، ايجاب مي كرد كه همراه اول كه بيشترين زيرساخت هاي اپراتوري را در اختيار دارد اقدامي انجام دهد، از اين رو با حمايت يكي از پيام رسان هاي داخلي خدماتي رايگان به هيات هاي محرمي ارائه كرده است.

 

خدمات محرمي همراه اول

 

خدمات محرمي همراه اول شامل راه اندازي صفحه مجازي براي هيات هاست به طوري كه روساي هيات هاي تمام كشور مي توانند يك صفحه در پيام رسان روبيكا داشته باشند و سامانه هاي اطلاع رساني به صورت رايگان به عزاداران حسيني خدماتي همچون عزاداري آنلاين ارائه دهد.

 

بر اين اساس، هيئت‌ هاي سراسر كشور مي ‌توانند با ايجاد كانال در پيام رسان روبيكا و عضويت در صفحه اختصاصي «عقيق»، از امكان پخش زنده با اينترنت رايگان و تسهيلات اطلاع‌ رساني اين برنامه بهره‌ مند شوند.

 

شرايط در نظر گرفته شده به شكلي است كه هزينه اينترنت طرف ارسال كننده و دريافت كننده در تمامي اپراتورها، رايگان است و چنانچه هيئت ها امكان فني استفاده از دوربين و تجهيزات پخش زنده را نداشته باشند، مي ‌توانند با تلفن همراه از اين امكان بهره‌ مند شوند.

 

مديران هيئت هاي علاقه‌مند به استفاده از اين شرايط، لازم است ابتدا كانال اختصاصي هيئت را در روبيكا ايجاد كرده و سپس آدرس آن را به نام كاربري aghighlive ارسال كنند.

 

امكان ديگري كه در اين طرح گنجانده شده، امكان ارسال پيامك رايگان است كه اطلاعات بيشتر آن، پس از ايجاد كانال براي مدير هيئت ارسال خواهد شد.

 

در حال حاضر تمام ظرفيت شركت ارتباطات سيار در اختيار اين سامانه قرار گرفته تا مانند اجرايي شدن سامانه شاد گام ديگري در مسير ارائه خدمات به مردم برداشته شود و از طرف ديگر به مهار شيوع ويروس كرونا كمك كرده باشد.

 

سياست هاي اخير اپراتور همراه اول در راستاي مسئوليت اجتماعي و پيشبرد برنامه پنج ساله اين شركت براي “تحقق روياي ديجيتال” است. موفقيت هاي اخير اين اپرتور نيز در ارائه اين قبيل خدمات، بستري را فراهم كرده تا در دوران پسا كرونايي مشتركان، تحول ديجيتال را لمس كنند.