قیمت گذاری رایگان سیم کارت 0912

سيم سنتر اولين مركز خريد و فروش سيم كارت رند به صورت نقد و اقساط هر كجاي ايران هستيد خط خودتون رو بدون واسطه بفروشيد و خط دلخواهتون رو خريداري كنيد.

قیمت گذاری رایگان سیم کارت 0912

۴ بازديد

قیمت گذاری سیم کارت

قیمت گذاری سیم کارت و استعلام قیمت سیم کارت همراه اول نیاز به کارشناسی تخصصی دارد و افراد عادی در این زمینه موفق عمل نمی کنند. کسی که سیم کارت شما را قیمت گذاری می کند باید تجربه بالایی در حوزه خرید و فروش خطوط دائمی و اعتباری داشته باشد تا متضرر نشوید. بخش قیمت گذاری سیم کارت در سیم سنتر به شما این امکان را می دهید که خط مورد نظرتان را تحت نظارت کارشناسان مجرب قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید.

قیمت خط هایی که از سوی اپراتور ارائه میشود مشخص و ثابت بوده ولی در بازار خرید و فروش سیم کارت، قیمت سیم کارت به سیم کارت، متفاوت است و قیمت دقیقی برای خطوط رند نمیتوان مشخص کرد و تنها مرجع قیمت عرف بازار است

مشترکان اپراتورها سیم کارت همراه اول 0912 می توانند از این سرویس استفاده کنند. پس از ثبت درخواست، کارشناس ما سیم کارت را بررسی می کند و این کار به معنی ثبت آگهی فروش نیست. بعد از دریافت نتیجه کارشناسی و دریافت تعیین قیمت خط 0912، می توانید به صفحه ثبت نام مراجعه و سیم کارت خود را به صورت رایگان در سایت آگهی کرده و به فروش برسانید.

 

فرم قیمت گذاری سیم کارت 

 

قیمت سیم کارت 0912 را از کجا بدانیم؟

قیمت سیم کارت 0912 هر روز درحال تغییر است و ارزش گذاری کدهای سیم کارت 912 زیر به صورت  حدودی توسط کارشناسان بخش فروش سیم سنتر تعیین می شود . قیمت گذاری خط 0912 توسط کارشناس خط انجام می شود و از هیچ نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت در این بخش استفاده نمی شود .

سیم سنتر مرجع رسمی خرید و فروش سیم کارت در ایران با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در این زمینه سعی دارد تا قیمت واقعی و منصفانه خرید و فروش سیم کارت را به اطلاع کاربران برساند.

تاثیر نوع کد سیم کارت در تعیین قیمت خط 0912

در ابتدا باید این نکته را یادآور شد که در تعیین قیمت خط 0912 وجود کدهای 0 تا 9 که بعد از این شماره قرار می گیرند نقش بسیار مهمی ایفا می نمایند. به یاد داشته باشید که کدهای ارائه شده در تعیین قیمت خط 0912 اثرگذار هستند اما در میزان آنتن دهی و یا سایر عملکردها با مابقی شماره‌های همراه اول تفاوتی ندارند.
سال ارائه این شماره یعنی میزان قدمت آن‌ها در تعیین قیمت سیم کارت 0912 تاثیر بسیاری دارد به طوری که هر چه قدمت آن بیشتر، قیمت خط 0912 نیز افزایش می‌یابد. گرچه سیم کارت‌های 0912 مربوط به تهران، قزوین، قم، سمنان، البرز و زنجان می‌باشند اما استفاده از آن‌ها در سایر استان‌ها نیز محبوبیت بسیاری دارد.

 روش های قیمت گذاری سیم کارت همراه اول 0912

در ادامه تمام روش های قیمت گذاری سیم کارت از جمله ربات قیمت گذاری سیم کارت و قیمت گذاری تخصصی توسط انسان را برای شما شرح می دهیم.

 

قیمت گذاری آنلاین سیم کارت (ربات قیمت گذاری سیم کارت)

یکی از سریعترین روش های تعیین ارزش خط موبایل، استفاده از ربات قیمت گذاری سیم کارت است. برخی از سایت های ارائه خدمات سیم کارت، یک “سامانه قیمت گذاری سیم کارت” را در اختیار کاربران خود می گذارند که به آنها کمک می کند قیمت گذاری فوری سیم کارت را انجام دهند.
این ربات ها با داشتن الگوریتم های مشخص که بر اساس فاکتورهای اصلی تعیین قیمت طراحی شده است، کار قیمت گذاری را انجام می دهند. البته این را هم باید در نظر بگیرید که قیمت گذاری سیم کارت با ربات ممکن است دارای خطا یا دقت پایین تری نسبت به حالت دستی و توسط اپراتور انسانی باشد.

قیمت گذاری سیم کارت به صورت تخصصی (توسط انسان)

دقیق ترین روش قیمت گذاری سیم کارت، توسط انسان و به صورت کارشناسی و تخصصی انجام می شود. به این دلیل که انسان نسبت به ربات (ماشین) دارای هوش بالاتر و تجربه است، می تواند با در نظر گرفتن جوانب بیشتری اقدام به انجام این کار کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.