آرشیو آبان ماه 1399

سيم سنتر اولين مركز خريد و فروش سيم كارت رند به صورت نقد و اقساط هر كجاي ايران هستيد خط خودتون رو بدون واسطه بفروشيد و خط دلخواهتون رو خريداري كنيد.

خريد سيم كارت همراه اول

۳۷ بازديد

خريد سيم كارت همراه اول ، اين روزها براي كسايي كه قصد دارند كسب و كار خود را گسترش دهند و به صورت حرفه اي كار كنند داشتن شماره رند از اهميت زيادي برخوردار است . در ادامه با مركز خريد و فروش سيم كارت رند سيم سنتر همراه باشيد تا بتوانيد اطلاعات جامعي در مورد خريد سيم كارت همراه اول ، نحوه خريد سيم كارت  و … كسب كنيد .

خريد سيم كارت همراه اول، اين فرصت را در اختيار شما قرار مي دهد تا ارتباطات مخابراتي را به شيوه ايي متفاوت و در عين حال مطمئن تجربه كنيد.

چقدر سيم كارت همراه اول را مي شناسيد؟

خريد سيم كارت همراه اول نسبت به ساير اپراتورهاي ديگر در صدر قرار دارد. اين امر به دليل قدمت و نوع خدماتي است كه اين اپراتور ارائه مي دهد. از همراه اول به عنوان اولين و بزرگترين شركت ارتباطات سيار ايران ياد مي شود كه به اختصار به IR-MCI مشهور است. اين شركت براي اولين بار در سال 1373 با ظرفيت 9200 شماره در تهران اقدام به فعاليت نمود.

اين فناوري و شيوه ارتباط به سرعت در ميان مردم محبوبيت پيدا كرد، به همين شركت ارتباطات سيار ايران تصميم گرفت، علاوه بر تهران استان هاي ديگر كشور ا نيز تحت پوشش قرار دهد. اين گسترش از شهرهاي بزرگ و مهمي مانند اصفهان، شيراز، اهواز، مشهد و تبريز آغاز شد.

در طي سال هاي بعد با هدف بهره مندي همه اقشار جامعه از خدمات شركت ، پوشش دهي به نواحي بزرگ و كوچك كشور ادامه يافت، تا جايي كه امروزه در هر منطقه ايي از ايران امكان خريد سيم كارت همراه اول وجود داشته و مشتركين مي توانند از خدمات متنوع اين اپراتور استفاده نمايند. اپراتورهايي نظير ايرانسل، رايتل، شاتل و … پس از همراه اول قرار دارند.

ضريب نفوذ اينترنت همراه اول حدود 84.2 درصد است. منظور از آن ميزان كاربران اينترنت نسبت به جمعيت كل ايران است.

كدام نوع سيم كارت همراه اول براي شما مناسب است؟

خريد سيم كارت همراه اول در ابتدا به صورت دائمي به مشتركين عرضه شد. در سيم كارت هاي دائمي در پايان هر ماه، هزينه خدمات ارائه شده به مشترك ارائه خواهد شد. با پرداخت هزينه فرد مي تواند به صورت هميشگي و بدون محدوديت زماني و يا پولي اقدام به استفاده از خدمات نمايد.

با گسترش شبكه هاي ارتباطات سيار، شرايط براي خريد و فروش سيم كارت اعتباري همراه اول نيز فراهم شد. براي اين منظور لازم است تا مشترك بر اساس شرايطي كه وجود دارد، مبلغي را از ابتدا به عنوان هزينه استفاده از خدمات اپراتور، پرداخت نمايد. در اين شيوه هيچ هزينه ايي در پايان ماه براي فرد در نظر گرفته نخواهد شد.

مهم ترين نقطه ضعف اين نوع از سيم كارت هاي اعتباري، اتمام شارژ پولي آنها در لحظات حساس مكالمه است. براي حل اين مشكل، اپراتور همراه اول شيوه هاي متعددي را در اختيار مشتركين خود قرار داده است تا بتوانند در هر موقعيت مكاني و زماني، اقدام به خريد شارژ نمايند. همچنين افراد مي توانند ميزان مكالمه و شارژ باقي مانده را كنترل كرده و قبل از اتمام آن، اقدام به شارژ نمايند.

كدام سيم كارت همراه اول را بخرم؟

اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه نمي توانند مكالمات غير ضرور خود را كنترل نمايند، بهتر است به سراغ خريد انواع سيم كارت همراه اول اعتباري برويد. به اين ترتيب مي دانيد كه در مكالمات محدوديت داشته و حداقل سعي خواهيد كرد آنها را مديريت نماييد.

همچنين خريد اين نوع از سيم كارت ها براي آن دسته از افرادي كه به دلايل مختلف به صورت پي در پي از شماره هاي متفاوت استفاده مي كنند، مقرون به صرفه است.

اما اگر جزء آن دسته از افرادي هستيد كه به دليل مسايل شغلي بايد پيوسته با افراد زيادي در ارتباط باشيد، بهتر است به سراغ خريد سيم كارت همراه اول دائمي برويد تا نگراني بابت اتمام شارژ نداشته باشيد.

سيم كارت همراه اول دائمي با اعتباري چه فرقي دارد؟

حتما شما هم هنگام خريد سيم كارت همراه اول ، از خود مي پرسيد كه آيا بايد به سراغ نوع اعتباري برويد و يا دائمي؟از مهمترين تفاوت هاي سيم كارت دائمي با اعتباري، تعرفه خدمات و نحوه پرداخت آنها است. اما بايد بدانيد خدمات و كيفيت سيم كارت به نوع آن بستگي ندارد. تمام خدماتي كه براي سيم كارت دائمي در نظر گرفته شده است، شامل حال نوع اعتباري آن نيز مي شود.

مهمترين عامل تعيين كننده، نياز شما است. اگر مي خواهيد خريدي مقرون به صرفه داشته باشيد و در عين حال از خدمات مهم اين اپراتور نيز استفاده نماييد، سيم كارت اعتباري گزينه مناسبي است. به طور كلي انواع دائمي از قيمت بسيار بيشتري برخوردار هستند. به همين دليل امكان تهيه آنها براي همه افراد جامعه وجود ندارد.

با استفاده از طرح اقساطي سيم سنتر مي توانيد شماره دائمي دلخواه خود را خريداري نماييد. براي اين منظور به بخش خريد اقساطي در سايت مراجعه كرده تا جزييات بيشتري در اين زمينه در اختيار شما قرار گيرد. همچنين اگر قصد فروش سيم كارت دائمي خود را داشته باشيد، مي توانيد از تخصص و راهنمايي مشاوران اين مركز بهره ببريد.

قيمت گذاري سيم كارت به عواملي مختلفي بستگي دارد كه در ادامه به اين مورد نيز پرداخته خواهد شد. آنچه مسلم است قيمت سيم كارت كاركرده كمتر از سيم كارت صفر است. البته برخي از شماره هاي كاركرده به دليل شرايط خاصي كه دارند، مي توانند قيمتي بيشتر از انواع ديگر سيم كارت هاي صفر داشته باشند.

چه عواملي بر روي قيمت خريد و فروش سيم كارت 0912 همراه اول

موثر است؟

قيمت سيم كارت 0912 ، تحت تاثير چندين فاكتور است. در مرحله اول نوع، گستردگي و پشتيباني اپراتور مورد توجه قرار خواهد گرفت. به همين دليل شركت هاي فعال در اين زمينه تلاش مي كنند تا نسبت به يكديگر رقابت داشته و خدمات متنوع را با كيفيت بهتر به مشتريان خود ارائه دهند.
پس از آن نوع سيم كارت در قيمت خريد موثر است. همانطور كه ذكر شد، شماره هاي اعتباري قيمت كمتري نسبت به نوع دائمي آن دارند.
از ديگر فاكتورهاي موثر، مي توان به رند و يا معمولي بودن شماره ها اشاره كرد. آنچه مسلم است براي شماره هاي رند قيمت بيشتري در نظر گرفته مي شود.

براي رند بودن نمي توان به قانون خاص و از قبل از تعيين شده ايي اشاره كرد. در اين رابطه به نوع قرار گرفتن اعداد در كنار هم توجه مي شود. چيدمان اين اعداد به گونه ايي است كه به راحتي به ذهن سپرده خواهد شد. اگر قصد خريد و فروش سيم كارت هاي رند را داريد، كارشناسان سيم سنتر مي توانند در اين زمينه به شما كمك كنند.

ساير عوامل موثر بر قيمت خريد سيم كارت 0912 همراه اول

قيمت برخي از سيم كارت هايي دائمي نيز به دلايلي مانند قدمت و عرف بازار بيش از انواع ديگر است. براي مثال پيش شماره 0912 تهران معمولا گرانتر از ساير كدهاي ديگر است. براي اين پيش شماره از كدهاي مختلفي از صفر تا نه در نظر گرفته شده است.

زماني كه صحبت از سيم كارت 0912 كد 1 مي شود، يعني بلافاصله بعد از پيش شماره، عدد يك آورده مي شود. اين نوع از شماره ها با قيمت بيشتري در بازار خريد و فروش مي شوند.

همچنين بايد بدانيد پيش شماره 0912 تنها مربوط به تهران نيست و برخي ديگر از استان هاي ديگر مانند قم، البرز، سمنان و قزوين نيز داراي چنين پيش شماره ايي هستند. لازم است قبل از اقدام به خريد سيم كارت همراه اول 0912 تهران، به اين نكته توجه داشته باشيد.

چگونه مي توان اقدام به خريد اقساطي سيم كارت همراه اول نمود؟

 

خريد سيم كارت همراه اول به صورت نقدي و اقساطي انجام خواهد شد. خريد اقساطي سيم كارت، اين فرصت را به شما را مي دهد تا با آسودگي خيال اقدام به خريد شماره مورد نظر خود بپردازيد، بدون اينكه تحت فشار مالي قرار بگيريد و يا به دليل كمبود بودجه اقدام به خريدن خطي نماييد كه دلخواه شما نيست. به اين ترتيب افراد حق انتخاب هاي متنوعي خواهند داشت.

براي خريد قسطي، معمولا پيش پرداختي در نظر گرفته خواهد شد. براي پيش پرداخت حد بيشينه و كمينه ايي تعيين مي شود. در سيم سنتر حداقل بايد 20 درصد از مبلغ كل را به صورت نقد پرداخت نماييد. در بيشترين حالت اين عدد به 70 درصد خواهد رسيد. حتما مي دانيد كه براي خريدهاي اقساطي وجود اعتبار مالي و يا ضامن جزء يكي از شرايط اساسي است، اما در اين خريد نيازي به آنها نخواهيد داشت.

با خريد اقساطي سيم كارت 0912 همراه اول ، با محدوديت هايي مواجه خواهيد شد، كه پس از تسويه حساب و پرداخت اقساط، محدوديت ها برداشته خواهند شد. براي مثال در طول دوره اقساط حق انتقال سيم كارت را نخواهيد داشت. چنانچه مشترك، به تعهدات خود در زمينه پرداخت اقساط عمل نكند، حق استفاده از شماره مورد نظر از او سلب خواهد شد.

البته در مراحل اوليه، به فرد اين فرصت داده مي شود تا اقدام به تسويه نمايد و مراحل محروميت از خدمات به صورت پلكاني انجام خواهد شد. مثلا در ابتدا حق مكالمه از فرد گرفته مي شود و چنانچه شرايط همچنان ادامه داشته باشد، محروميت ها بيشتر خواهد شد.

آيا مي توان سيم كارت اعتباري همراه اول را به دائمي تبديل كرد؟

 

چنانچه قبلا اقدام به خريد سيم كارت همراه اول اعتباري نموده ايد و به هر دليلي قصد داريد از سيم كارت دائمي استفاده نماييد، لازم نيست به فكر خريد شماره ايي ديگر باشيد. شما مي توانيد با پرداخت مبلغي مشخص و از پيش تعيين شده شماره اعتباري خود را به دائمي تبديل كنيد. نكته مهم در اين طرح اين است كه حداقل بايد به مدت 6 ماه از فعالسازي شماره اعتباري گذشته باشد.

براي اين منظور شرايط و قوانين خاصي در نظر گرفته شده است، از آن جمله مي توان به محدوديت در نقل و انتقال، به مدت شش ماه اشاره كرد. همچنين پس از تبديل، ديگر نمي توانيد سيم كارت را مجددا به حالت اعتباري تغيير دهيد.

يكي از سوالات مهمي كه در اين زمينه مطرح مي شود اين است تكليف بسته هاي مصرفي در طي اين تغيير چگونه است؟ چنانچه در طي تبديل سيم كارت اعتباري به دائمي، بسته فعالي داشته باشيد كه با سيم كارت دائمي نيز قابل ارائه است، هيچ تغييري در آن بوجود نخواهد آمد و پس از تبديل شدن، مي توانيد از بسته فعال خود استفاده نماييد.

چنانچه بسته مورد نظر از طريق سيم كارت دائمي، پشتيباني نشود، پس از تبديل مشترك نمي تواند از آنها استفاده نمايد. از انواع اين بسته ها مي توان به شارژ فوق العاده، جمعه هاي رويايي و سرويس چتر اضطراري اشاره كرد.

با خريد سيم كارت همراه اول از چه خدماتي بهره مند خواهيد شد؟

با خريد سيم كارت همراه اول فرصت استفاده از خدمات زير را خواهيد داشت:

  • سرويس‌هاي ارزش افزوده
  • اتصال به ديتا و فكس
  • پيام كوتاه
  • سرويس جديد  VoLTE
  • پرديس همراه اول
  • باشگاه فيروزه اي
  • پرداخت همراه
  • سرويس FDN
  • محدوديت مكالمه
  • سرويس رومينگ بين الملل
  • اپليكيشن همراه اول
  • اينترنت نسل 3 ، 4 ، 4.5 و واي فاي اول
  • انتقال و انتظار مكالمه
  • سيم كارت كودك و دانشجو
  • مكالمه گروهي

تعرفه هاي سيم كارت همراه اول چگونه است؟

تعرفه هاي سيم كارت همراه اول با توجه به نوع خدمات براي خط هاي اعتباري و دائمي تعيين مي شود. مبلغ برخي از تعرفه ها براي سيم كارت هاي اعتباري بيشتر از نوع دائمي است و در برخي ديگر تفاوتي ندارد. تعداد محدودي از خدمات نيز شامل تعرفه نشده و به صورت رايگان انجام خواهد شد.
تعرفه هاي خدمات زير براي سيم كارت هاي اعتباري بيشتر است:

  • مكالمه داخل شبكه: منظور از آن تماس از همراه اول به همراه اول و يا خط ثابت است.
  • مكالمه برون شبكه ايي:  منظور از آن برقراي ارتباط از همراه اول به ساير اپراتورهاي ديگر است.
  • پيامك هاي انگليسي
  • پيامك هاي فارسي
  • بسته هاي اينترنتي

تعرفه خدمات زير به طور مشترك براي سيم كارت دائمي و اعتباري همراه اول تعيين شده است:

  • تغيير آدرس
  • اصلاح آدرس
  • تغيير نام  تلفن اعتباري و يا دائمي
  • وصل مجدد سيم كارت دائمي
  • تعويض سيم كارت مفقودي و سوخته  دائمي و اعتباري
  • قطع و وصل نمايشگر دائمي
  • قطع  و وصل فكس دائمي
  • قطع و وصل ديتا دائمي و اعتباري
  • چاپ ريز مكالمات
  • دريافت رمز pin و puk

براي خريد سيم كارت همراه اول به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

چنانچه قصد خريد سيم كارت همراه اول را داريد، در ابتدا به نياز و بودجه خود توجه نماييد. اگر به دنبال رونق كسب و كار خود هستيد، خريد يك شماره رند، مي تواند شما را يك گام جلوتر از ديگران قرار دهد. شماره هاي رند نيز به صورت اقساطي در سيم سنتر به فروش مي رسد.
گاهي واقعا لازم نيست، هزينه ايي را براي خريد سيم كارت هاي صفر در نظر گرفت، سيم كارت هاي كاركرده نيز مي توانند انتخاب مناسبي باشند.
كدهاي منطقه ايي هريك ارزشي جداگانه دارند، در اين ميان پيش شماره هاي مربوط به تهران از ارزش بيشتري برخوردار هستند.

خريد سيم كارت همراه اول با شماره رند

خريد سيم كارت همراه اول با شماره رند چيزي است كه بسياري از افراد همواره به دنبال آن هستند و هر فردي براي داشتن خطي رند دليلي موجه دارد، برخي افراد به واسطه شغلي كه دارند بايد داراي يكي از خط هاي رند همراه اول باشند و برخي ديگر براي دلشان خط رند مي خرند.

اگر در فكر تغيير خط يا خريد سيم كارت همراه اول با شماره رند هستيد، پيشنهاد مي كنيم به وبسايت Simcenter سري بزنيد كه يكي از اصلي ترين كارهاي اين گروه فروش شماره رند همراه اول است .

مركز خريد و فروش سيم كارت سيم سنتر يكي از معتبر تربن و قديمي ترين مراكز فروش سيم كارت 912 اعتباري و دائمي همراه اول در تهران مي باشد و با ارائه نظرات كارشناسي بهترين قيمت خريد و فروش سيم كارت 912 صفر و كاركرده را به شما كابران پيشنهاد خواهد نمود .

نحوه خريد سيم كارت همراه اول ارزان

اگر قصد خريد سيم كارت 0912 ارزان و يا فروش سيم كارت 0912 را داريد ميتوانيد  به قسمت ليست سيم كارت ها برويد يا سيم كارت رند مورد نظر خود را از صفحه اصلي سايت جستجو كنيد .

در صورتي كه سيمكارت مورد نظر خود را انتخاب كرديد مي توانيد با زدن دكمه رزرو آنلاين سيم كارت مورد نظر خود را به مدت 24 ساعت رزرو كنيد تا كارشناسان مجموعه سيم سنتر با شما جهت قطعي شدن خريد سيمكارت رند مورد نظر تماس بگيرند.

 

منبع : سايت خريد سيم كارت همراه اول